In de vragenlijst over de Landelijke Contactdag van 2021 gaf een aantal mensen aan problemen te hebben gehad met het inloggen op de website. Dat leidde weer tot moeite met aanmelden voor de bijeenkomst.

Heb je problemen met inloggen? Het wachtwoord is hoofdlettergevoelig, dus controleer even of je niet per ongeluk een hoofdletter hebt gebruikt waar een kleine letter moest of andersom. Kopieer je je wachtwoord uit een e-mail of tekstbestand? Dan kan het zijn dat er per ongeluk een spatie of enter achter je wachtwoord staat. Let dus goed op wat je geselecteerd hebt als je dit doet.

Lukt het dan nog niet? Vraag dan via de knop ‘Wachtwoord vergeten?’ een verificatiecode op om een nieuw wachtwoord in te stellen. Gebruik daarvoor het e-mailadres dat je hebt ingevuld op het aanmeldformulier voor het lidmaatschap.

Krijg je een foutmelding? Of heb je geen e-mail ontvangen, ook niet in de spambox? Stuur dan een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met je naam, adres en het e-mailadres waarmee je wil inloggen. Dan kijken we met je mee om het probleem op te lossen.

We willen ook in de toekomst gebruik maken van de combinatie inloggen en aanmelden, maar willen natuurlijk wel dat dat voor iedereen soepel verloopt.

Bovendien staat er allerlei waardevolle extra informatie op de website die je alleen kunt bekijken als je bent ingelogd.

Dus lukt het niet? Schroom niet om contact met ons op te nemen!